Betaalmogelijkheden

  1. Mister Cash/Bancontact: Veilig betalen via het internetbankieren van uw eigen bank.
  2. Bankoverschrijving: Bij het selecteren van deze optie bij het afrekenen, worden onze bankgegevens getoond. Tevens staan deze gevens ook vermeld op de factuur die je ontvangt via mail. Gebruik deze gegevens voor de betaling.
  3. PayPal: Veilig betalen met jouw eigen PayPal-account
  4. Creditkaart: Veilig betalen met jouw visa of master card.
  5. iDEAL: Veilig betalen via internet bankieren van jouw eigen bank.
  6. AfterPay: Veilig achteraf betalen tot 14 dagen na de aankoop. (voor privé-aankopen NL & BE).
  7. Klarna: Ontvang je product en betaal achteraf.

De Betalingen lopen allemaal via onze betalingsprovider Mollie. Hierdoor is een snelle en veilige betaling gegarandeerd.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd bij de verrekijkerGigant?

Bestellingen betaald via Mistercash, PayPal en Creditkaart, iDeal AfterPay worden direct geleverd. Voor 15.00 besteld, in 1 werkdag in huis. Bestellingen betaald via overschrijving worden geleverd nadat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven.

Een betaling via overschrijving duurt meestal 2 werkdagen. * Afwijkende levertijd Steiner, Nikon, Vanguard en Pentax: levertijd 24 uur (indien op voorraad). Voor 10.00 uur besteld binnen 24 uur geleverd. *Levenhuk: Voor 15.00 uur besteld geleverd binnen 2 tot 3 dagen.

Hoe werkt betalen middels bankoverschrijving bij de VerrekijkerGigant?

Je kiest in het bestelproces voor "bankoverschrijving", in het scherm zie je alle onze betaalspecificaties voor de overschrijving. Deze kun je tevens ook terugvinden op de factuur die je ontvangt, per e-mail, nadat je de bestelling heeft geplaatst.

Je kunt daarna in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat je bij het overboeken tevens de ordernummer vermeldt, zodat wij deze kunnen koppelen aan de bestelling!


Hoe werkt Achteraf betalen via AfterPay bij de Verrekijkergigant?

Wij bieden je gratis de mogelijk om de bestelling achteraf te betalen, zo loop je geen enkel risico en betaal je pas wanneer je 100% tevreden bent over het bestelde product. Achteraf betalen is beschikbaar voor Nederlandse en Belgische klanten voor privé-aankopen.

Heb je nog nooit eerder betaald via AfterPay dan is het maximum aankoop bedrag 500,- euro, ben je tekent bij AfterPay dan kun je achteraf betalen tot een bedrag van 750,- euro. Je ontvangt achteraf een factuur per mail welke je binnen 14 dagen dient te betalen.

AfterPay voert voor VerrekijkerGigant het volledige achteraf betaalproces uit. Als je tijdens het afrekenen voor de betaalmethode "AfterPay - Achteraf betalen" kiest dan wordt aanvullend de geboortedatum, geslacht en telefoonnummer gevraagd. Als de gegevens volledig zijn ingevuld dan kun je jouw bestelling voltooien door op de knop "plaats bestelling" te klikken. Je ziet dan direct of het verzoek om achteraf te betalen is geaccepteerd is niet.


Jouw bestelling wordt geaccepteerd, wat kun je verwachten van de VerrekijkerGigant?

De bestelling is direct geslaagd en je ontvangt hiervan een bevestiging via e-mail. Wij gaan er voor zorgen dat de bestelling binnen de aangegeven levertijd bij je wordt bezorgd en je ontvangt per e-mail een factuur van AfterPay.

Indien je tevreden bent over de bestelling dan heb je 14 dagen de tijd om deze factuur te betalen via bijvoorbeeld Mistercash of een directe overboeking via de bank, de uiterlijke betaaldatum staat ook aangegeven op deze factuur. Mocht je niet tevreden zijn over de bestelling dan heb je 14 dagen de tijd om de bestelling naar ons te retourneren.

Als de retourzending is ontvangen en gecontroleerd zullen wij de factuur via AfterPay annuleren en hoef jr deze niet langer te betalen, je hoeft dus alleen te betalen als jr tevreden bent over de bestelling.

De bestelling wordt niet geaccepteerd door AfterPay? Wat kun je nu doen?

Doordat AfterPay een strikte controle uitvoert kan het helaas voorkomen dat om diverse (tijdelijke) redenen de bestelling niet geaccepteerd wordt. Voor informatie hierover kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van AfterPay, zij kunnen je informeren over de reden van de weigering en eventueel de blokkering opheffen. Aan de acceptatieprocedure kunnen wij zelf helaas niets veranderen, ook kunnen wij de reden van de weigering niet inzien. Je kunt de bestelling nog altijd wel plaatsen door de kiezen voor een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen over deze betaalmethode ook altijd contact met AfterPay opnemen. Meer informatie over AfterPay België, klik hier.