Search Site
WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk
    • Gratisverzending > € 50,-
      daaronder slechts € 5,95
    • Vóór 15.00 uur besteld
      = morgen in huis * 
    • Achteraf betalen
      Kopen zonder risico
    • Retour aanmelden binnen 14 dagen na ontvangst  *
    • Geen e-mail?. Check de SPAM-filter.

Veel gestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "ga door naar afrekeken" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als U op de knop "Afrekenen" drukt is U bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Om zo efficient mogelijk te werken en de prijzen laag te houden, kunt u niet bij ons magazijn afhalen.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur. Wanneer je de factuur voor 15:00 ontvangen heb je de bestelling binnen 1 werk dag in huis.
* Bij deze merken wijkt de levertijd af: Steiner, Nikon, Vanguard en Pentax. Levertijd 24 uur (indien op voorraad). Voor 10.00 uur besteld binnen 24 uur geleverd. Levenhuk: Voor 15.00 uur besteld geleverd binnen 2 tot 3 dagen.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer U de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij U contact op te nemen met de klantenservice.

Hebben jullie ook een gewone winkel?

Deze webshop is een pure webwinkel die uitsluitend verkoopt via internet. Wij zijn van mening dat je beter één ding heel goed kan doen, dan meerdere (verkoopkanalen) maar half doen. Omdat wij gespecialiseerd zijn in de verkoop via internet kunnen wij je lagere prijzen bieden en binnen 24 uur leveren. Hoewel wij dus geen fysieke winkel hebben zijn wij een professioneel bedrijf met fulltime medewerkers.



Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Mister Cash/Bancontact: Veilig betalen via het internetbankieren van uw eigen bank.

Bankoverschrijving: Bij het selecteren van deze optie bij het afrekenen, worden onze bankgegevens getoond. Tevens staan deze gevens ook vermeld op de factuur die U ontvangt via mail. Gebruik deze gegevens voor de betaling.

Paypal: Veilig betalen met uw eigen Paypal Acount

Creditkaart: Veilig betalen met uw visa of master card.

iDEAL: Veilig betalen via internet bankieren van uw eigen bank.

Afterpay: Veilig achteraf betalen tot 14 dagen na uw aankoop. (voor prive aankopen NL & BE)


De Betalingen lopen allemaal via onze betalingsprovider Sisow, hierdoor is een snelle en veilige betaling gegarandeerd.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via Mistercash, Paypal en Creditkaart, iDeal en Afterpay worden direct geleverd. Voor 15.00 besteld, in 1 werkdag in huis. Bestellingen betaald via overschrijving worden geleverd nadat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Een betaling via overschrijving duurt meestal 2 werkdagen.
Bij deze merken wijkt de levertijd af: Steiner, Nikon, Vanguard en Pentax. Levertijd 24 uur (indien op voorraad). Voor 10.00 uur besteld binnen 24 uur geleverd. Levenhuk: Voor 15.00 uur besteld geleverd binnen 2 tot 3 dagen.

Hoe werkt betalen middels bankoverschrijving?

U kiest in het bestelproces voor "bankoverschrijving", in het scherm ziet U alle onze betaalspecificaties voor de overschrijving. Deze kunt u tevens ook terugvinden op de factuur die U ontvangt, per e-mail, nadat U de bestelling heeft geplaatst. U kunt daarna in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat U bij het overboeken uw tevens uw ordernummer vermeldt, zodat wij deze kunnen koppelen aan uw bestelling!

Hoe werkt Achteraf betalen via Afterpay?

Wij bieden u gratis de mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen, zo loopt u geen enkel risico en betaalt u pas wanneer u 100% tevreden bent over het bestelde product. Achteraf betalen is beschikbaar voor Nederlandse en Belgische klanten voor prive aankopen. Heeft u nog nooit eerder betaald via Afterpay dan is het maximum aankoop bedrag 500,- euro, bent u gekent bij Afterpay dan kunt u achteraf betelan tot een bedrag van 750,- euro. U ontvangt achteraf een factuur per mail welke u binnen 14 dagen dient te betalen.

AfterPay voert voor deze webshop het volledige achteraf betaalproces uit. Als u tijdens het afrekenen voor de betaalmethode "AfterPay - Achteraf betalen" kiest dan wordt aanvullend uw geboortedatum, geslacht en telefoonnummer gevraagd. Als uw gegevens volledig zijn ingevuld dan kunt u uw bestelling voltooien door op de knop "plaats bestelling" te klikken. U ziet dan direct of uw verzoek om achteraf te betalen is geaccepteerd is niet.

Uw bestelling wordt geaccepteerd, wat kunt u verwachten?
Uw bestelling is direct geslaagd en u ontvangt hiervan een bevestiging via e-mail. Wij gaan er voor zorgen dat uw bestelling binnen de aangegeven levertijd bij u wordt bezorgd en u ontvangt per e-mail een factuur van AfterPay. Indien u tevreden bent over uw bestelling dan heeft u 14 dagen de tijd om deze factuur te betalen via bijvoorbeeld Mistercash of een directe overboeking via de bank, de uiterlijke betaaldatum staat ook aangegeven op deze factuur. Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling dan heeft u 14 dagen de tijd om de bestelling naar ons te retourneren. Als uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd zullen wij de factuur via AfterPay annuleren en hoeft u deze niet langer te betalen, u hoeft dus alleen te betalen als u tevreden bent over uw bestelling.

Uw bestelling wordt niet geaccepteerd door AfterPay? Wat kunt u nu doen?
Doordat AfterPay een strikte controle uitvoert kan het helaas voorkomen dat om diverse (tijdelijke) redenen uw bestelling niet geaccepteerd wordt. Voor informatie hierover kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van AfterPay, zij kunnen u informeren over de reden van weigering en eventueel de blokkering opheffen. Aan de acceptatieprocedure kunnen wij zelf helaas niets veranderen, ook kunnen wij de reden van de weigering niet inzien. U kunt de bestelling nog altijd wel plaatsen door de kiezen voor een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen over deze betaalmethode ook altijd contact met AfterPay opnemen. 



Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Bestellingen boven de € 50 worden GRATIS verzonden binnen Belgie en Nederland. Zit u bestelling daaronder dan brengen wij slechts € 5,95 bezorgkosten in rekening. Voor de overige europese landen bedraag de bezorg kosten € 14,95.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Op werkdagen uw bestelling voor 15:00 uur geplaatst en betaald, dan zal DPD / UPS de bestelling binnen 1 werk dag bij U thuis bezorgen. Heeft U gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt uw bestelling aan DPD / UPS aangeboden als de betaling binnen is. Gemiddeld duurt dit 2 a 3 werkdagen. Bij deze merken wijkt de levertijd af: Steiner, Nikon, Vanguard en Pentax. Levertijd 24 uur (indien op voorraad). Voor 10.00 uur besteld binnen 24 uur geleverd. Levenhuk: Voor 15.00 uur besteld geleverd binnen 2 tot 3 dagen.

Besteld op                         Wordt (98 %) geleverd op             En anders op
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Maandag
Vrijdag Maandag * zie onderaan Dinsdag
Zaterdag  Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag

 * Bij deze merken wijkt de levertijd af: Steiner, Nikon, Vanguard en Pentax. Levertijd 24 uur (indien op voorraad). Voor 10.00 uur besteld binnen 24 uur geleverd. Levenhuk: Voor 15.00 uur besteld geleverd binnen 2 tot 3 dagen.

Wie levert mijn bestelling?


Bestellingen worden geleverd door onze bezorg partners DPD en UPS en Geis Global Logistics. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door U aangegeven afleveradres.

* DPD en Geis Global Logistics: bezorgen van maandag t/m Zaterdag in Nederland en Belgie.
* UPS: bezorgd van maandag t/m vrijdag in Nederland & Belgie.

Start uw artikelnummer met een cijfer of met de letter P dan bezorgd DPD uw bestelling, start u artikelnummer met de letter F dan bezorgd UPS uw bestelling, start u artikelnummer met de letter L dan bezorgd Geis Global Logistics uw bestelling.


Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?


Mocht U niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt DPD / UPS / Geis Global Logistics de volgende werkdag nog één keer bij U langs. Bent U dan ook niet thuis, Zijn er twee opties mogelijk als er een DPD / UPS afhaalpunt bij u in de buurt is wordt uw bestelling hier afgeleverd en kunt u deze afhalen op vertoon van een geldig legitimatiebewijs. De bezorger laat hier van een bericht achter om u op de hoogte te stellen. Is er geen afhaalpunt in de buurt ontvangt U een bericht van DPD / UPS waarmee U een nieuwe bezorgafspraak kunt maken.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt U tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer U gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een factuur meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat de prijs op vermeld. De factuur zal ook naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd.


Retour

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer u niet 100% tevreden bent over uw aankoop dan kan u de aankoop tot 15 kalender dagen na ontvangst zonder opgave van reden aanmelden voor retour. U heeft na aanmelding van de retour nogmaals 15 kanleder dagen om uw product retour te sturen.

U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. U dient de verkregen factuur of pakbon mee te sturen met uw retour. De factuur heeft u ontvangen per e-mail, de pakbon is met de bestelling meegezonden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we een waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle meegeleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat onze webwinkel niet aansprakelijk is voor beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een track en tracé code en bewaar deze goed. Wij nemen geen beschadigde pakketten, of artikelen zonder omverpakking, in ontvangst.

Mag ik mijn bestelling ten alle tijde retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen 15 kalender dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 15 dagen, waarna de wettelijke garantieperiode in werking treedt. Na aanmeding van uw retour heeft u nog eens 15 kalaneder dagen de tijd uw aankoop naar ons retour te sturen. De bestelling dient onbeschadigd te zijn. Indien de bestelling beschadigd is kunnen wij kosten in rekening brengen.

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

U dient de verkregen factuur of pakbon mee te sturen met je retour. De factuur heeft u ontvangen per e-mail, de pakbon is met de bestelling meegezonden. Daarnaast kun je ook gebruik maken van het Europees modelformulier voor Herroeping. U kunt dit formulier gebruiken om binnen 15 dagen de koop te ontbinden.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer U een product retour stuurt wordt deze binnen 14 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken, is het noodzakelijk dat U de aangegeven procedure volgt en de factuur mee zendt.



Garanties

Hoe lang is de garantieperiode?

Wij hechten grote waarde aan de kwaliteit van onze artikelen en geven mimimaal 2 jaar garantie op alle producten.



Klachtenafhandeling

Ik heb een vraag, tip of klacht, wat moet ik doen?

Procedure: Indien U niet tevreden bent over onze producten of diensten, neem dan binnen redelijke termijn contact op met de klantenservice of richt U klacht schriftelijk aan:

Klaas Oostendorp E-Vestment

Geemstraat 40

9220 Hamme

Belgie

* Onder vermelding van: klantnummer / naam / adres / woonplaats.

Afhandeling: wij sturen u binnen 48 uur een bevestigings email en zal uw klacht binnen max 14 dagen na ontvangst afhandelen. Indien de klacht niet binnen deze periode opgelost kunnen worden, wordt U hiervan op de hoogte gebracht, met een indicatie van de vertragingsduur.